BRC

SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI)

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np. FSI, GDI, JTS). Powstał on na bazie sprawdzonego i znanego systemu SEQUENT.

System SDI został opracowany dla danego typu silnika i ma zastosowanie w samochodach z bezpośrednim wtryskiem benzyny 4 i 6 cylindrowych wolnossących lub z turbodoładowaniem o mocy max. do 200 kW (272kM).

Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych, co zapewnia ich schładzanie i zapobiega uszkodzeniom. Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy dla danego modelu silnika. SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów, kończąc na pracy silnika w skrajnych warunkach. System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi.

Lista Samochodów na SDI:


BRC SEQUENT 24

SEQUENT 24 jest systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów 3 lub 4 cylindrowych, wyposażonych w elektroniczny wtrysk paliwa. Zastosowane w nim rozwiązania umożliwiają łatwy montaż oraz nieskomplikowane programowanie gazowej centrali sterującej.

System zawiera między innymi reduktor GENIUS MB z czujnikiem temperatury, listwę wtryskową z czujnikiem ciśnienia, centrale gazową SEQUENT 24 z wbudowanymi emulatorami wtryskiwaczy benzynowych oraz wtryskiwacze gazowe BRC.
Dozowanie gazu odbywa się bardzo precyzyjnie co bezpośrednio wpływa na pracę jednostki napędowej, jej osiągi, ilość zużywanego gazu czy też emisję spalin.
Całym procesem steruje centrala gazowa SEQUENT 24, która ustala dawkę wtryskiwanego gazu na podstawie takich parametrów jak: czas wtrysku benzyny, ciśnienie gazu oraz temperatura gazu. Przełączanie z benzyny na gaz następuje automatycznie po osiągnięciu odpowiedniej temperatury układu chłodzenia. System posiada opcje awaryjnego uruchamiania silnika od razu na gazie. Bardzo istotną cechą dla użytkownika jest brak odczuwalnego spadku mocy jednostki napędowej podczas korzystania z LPG.
System SQ 24 można instalować do samochodów turbodoładowanych. Wszystkie elementy instalacji zaprojektowane są w bardzo ergonomiczny sposób tak aby ich montaż nie stanowił problemu, a materiały użyte do ich produkcji zapewniają dużą trwałość i wytrzymałość podczas eksploatacji.

SEQUENT 24 to sprawdzony i niezawodny system, któremu zaufało tysiące kierowców na całym świecie.


BRC SEQUENT 24 LIGHT

SEQUENT 24 LIGHT jest systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów 3 lub 4 cylindrowych, wyposażonych w elektroniczny wtrysk paliwa. Jego ogromną zaletą jest atrakcyjna cena uzyskana poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań przy zachowaniu wysokiej jakości i niezawodności.

Powstał w oparciu o system SEQUENT 24.
Zmiany objęły następujące podzespoły:
- nowa listwa wtryskiwaczy – konstrukcja pozwalająca na wymianę każdej części wtryskiwacza bez konieczności wymiany całego elementu,
- nowe wtryskiwacze PAN-EVO,
- usunięcie czujnika temperatury wody z reduktora – obecnie wartość ta podawana jest przeliczeniowo z czujnika ciśnienia i temperatury gazu umieszczonego na listwie wtryskiwaczy,
- nowy filtr fazy lotnej – dzięki zastosowaniu materiałów trójwarstwowych o strukturze kraterowej zwiększył dokładność filtracji przy jednoczesnym polepszeniu przepływu gazu.

Pozostałe elementy zestawu SEQUENT 24 LIGHT uzupełniają w pełni sprawdzone i dobrze znane podzespoły zastosowane w rodzinie systemów SEQUENT.
Większość funkcji oprogramowania dostępna w SQ 24 pozostała bez zmian, w tym opcja awaryjnego uruchamiania silnika od razu na gazie. 
System SQ 24 LIGHT można instalować do samochodów turbodoładowanych.
Produkt ten, powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów szukających tańszych rozwiązań przy zachowaniu wysokiej jakości jaką gwarantuje marka BRC.


BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

System SEQUENT PLUG & DRIVE jest najbardziej rozwiniętym systemem wtrysku gazu w fazie lotnej, powstałym na bazie znanych i doskonale sprawdzonych systemów SEQUENT. System jest przeznaczony do do samochodów 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowych z elektronicznym wtryskiem benzyny.

Produkt ten jest połączeniem zupełnie nowych dla tej branży rozwiązań ze sprawdzonymi już podzespołami stosowanymi dotąd w systemach rodziny SEQUENT tj.:
- reduktor Genius MB,
- wtryskiwacze BRC,
- listwa RAIL,
- przełącznik Micro.

System ten wyróżnia przede wszystkim nowa bardzo rozbudowana programowo centrala gazowa PLUG & DRIVE. Centrala ta posiada możliwość jeszcze lepszej komunikacji z centralą benzynową samochodu co pozwala na odczytywanie wielu ważnych parametrów takich jak:
- masa przepływającego powietrza,
- temperatura powietrza,
- temperatura płynu chłodzącego,
- obroty silnika,
- adaptacja krótko i długoterminowa mapy mieszanki paliwowej.

Dzięki tym danym centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować wtryskiem gazu (LPG). Komunikacja centrali gazowej z centralą benzynową pozwala również na odczytanie oraz na kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów.
System posiada opcje awaryjnego uruchamiania silnika od razu na gazie.
System SQ PLUG & DRIVE można instalować do samochodów turbodoładowanych.

Pracujemy na urządzeniach firm:
© Copyright Mexol Serwis samochodowy - Auto-Gaz Centrum
ul. Mogilska 118
31-445 Kraków
tel. 12 411 33 22